دوره های تکنسین داروخانه
نوشته شده توسط : نیک اندیشان

فردی که به عنوان تکنسین داروخانه مشغول به کار می شود، شرح وظایف تکنسین داروخانه آن به این صورت است که کار او تحت نظر مستقیم پزشک داروساز قرار دارد، یکی از وظایف تکنسین داروخانه  این است که  نسخه ها را از بیمار دریافت کرده و آنها را بررسی می کند و شروع به آماده کردن داروهای بیمار می کند.

برچسب زدن روی داروهای بیمار، اندازه گیری کمیت داروها، ترکیب داروها با یکدیگر، پاسخدهی به سوالاتی که در راستای داروها و یا نسخه است نیز از دیگر شرح وظایف تکنسین داروخانه است. تکنسین داروخانه وظایف دیگری نیز دارد از جمله سفارش دارو برای داروخانه، بررسی سوابق بیماران، بیمه و هم چنین همیشه باید هوشیار باشد که داروهای داروخانه به اتمام نرسند.

 

کار در داروخانه

 

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که علاقه مند به شرکت در این رشته و مشغول به کار شدن در آن باشید اما در جامعه امروز ما پیدا کردن شغل آن هم در رشته ی مورد علاقه و بدون تجربه بسیار سخت است.

آموزشگاه نیک اندیشان برگزار کننده ی دوره نسخه خوانی تکنسین داروخانه می باشد که در این دوره ها مهارت هایی همچون: نسخه خوانی، نسخه پیچی، قفسه بندی و کار با نرم افراز وکیل به شما آموزش داده می شود.آموزشگاه نیک اندیشان این امکان را به شما می دهد تا مهارت های لازم در رشته ی مورد علاقه ی خود را با کمترین هزینه و پرداخت شهریه به صورت اقساطی آموزش ببینید.

این مهارت ها را توسط افرادی که در این رشته مهارت دارند و در آن مشغول به کار هستند فرا می گیرید و در کمترین زمان ممکن وارد محیط کار می شوید و کسب درآمد می کنید. همچنین محتوای این دوره ها کاملا مطابق با بازار کار است، بخشی از آن را به صورت رایگان در محیط کار می گذرانید و این امتیاز ویژه ای است که هر آموزشگاهی آن را ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: